czwartek, 18 października 2012

Ćwieki

Hej, tak jak obiecałam pisze kolejną notkę, w poprzedniej wspomniałam o klasowym wyjeździe do Poznania, niestety został przełożony na listopad....

A dzisiaj notka o mojej nowej miłości- ćwikach, w najbliższym czasie mam zamiar sama wziąć sie za ozdabianie mojej garderoby i dodatków m.in. obudowy od smartphon'a (napewno efekty pokaże na blogu)....

Przed wami bardzo ciekawe oferty dostępne w polskich sklepach za rozsądną cenę ;-D





a tutaj dla porównania sztyblety od Chloe za ok 4200 zł, buty w DeeZee to koszt ok 180-250 zł


  • piękne ciuszki z ćwiekami
Stradivarius

Bershka

Pull&Bear


Zara



Warto wspomnieć że cudeńka z ćwiekami mozecie sami stworzyć w domu, wystarczy odrobina wyobraźni....ćwieki polecam kupić na allegro wychodzi taniej niż w pasmaterii, poćwiczyć można na starych ciuchach a potem ozdabiać to co chcemy ;-D

Na dzisiaj to tyle ;-* idę korzystać z pięknej pogody nie wiadomo kiedy znowu będzie 20 stopni ;-P

XoXo MP




1 komentarz:

  1. Masz fajnego bloga ;)
    Zapraszam cb na mojego ;)

    Ptysiaki.blogspot.com

    (oczywiście lepię z modeliny ;)

    OdpowiedzUsuń