poniedziałek, 7 maja 2012

Napisali o nas.....

Hej, kochani

Dawno nie pisałam, ale naprawdę miałam dużo zajęć, czas umilała wam Kasia.
Zachwilę zabieram sie za powtórke do jutrzejszego sprawdzianu z matmy i fizy, niestety mimo iż jest po testach nauczyciele nam nie odpuszczają ;-/

Muszę się z wami podzielić bardzo ważną wiadomością, mianowicie.....
otworzyłam dzisiaj nowy numer magazynu Trendy Art of Living (o którym pisałam w swojej ostatniej notce)
i zobaczyłam.....
fragmenty mojego postu..........przezyłam szok.....niespodziewałam sie że kiedykolwiek zobacze coś swojej twórczości w tak ekskluzywnym magazynie....

A tutaj okładka magazynu, zapraszam do lektury ;-D



ps. przepraszam za jakość zdjęć ale robione komórką i w pośpiechu ;-P

A tak wogóle to jak wam kochani minęła mojówka? jeśli chcecie możecie przesyłać ciekawe historie na nasz e-mail (wariatkki2@o2.pl) , najciekawsze opublikujemy ;-D

XoXo Malwina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz