środa, 9 maja 2012

Powrót do dzieciństwa....;-D

Witam kochani,

Dopiero teraz znalazłam chwilkę żeby dodać fotki z mojej majówki....
Wszystkie wyprawy były spontaniczne, najpierw nad jeziorko za Krosnem Odrzańskim potem
do rodzinki no i pojechałam odwiedzić ciocię w Nowej Soli, która wróciła na chwilę
z Włoch gdzie mieszka i pracuje ;-D
Szczerze? Nie spodziewałam sie super atrakcji, słyszałam coś o Promenadzie i Parku Krasnala.....okazało się że jest tam całkiem fajnie i zabawnie ;-D
Promenada nad brzegiem rzeki piękna, a Park Krasnala (z największym krasnalem- rekordzistą Guinessa) to jak powrót do dzieciństwa, musicie się tam wybrac bo zdjęcia nie oddaja wogóle magii teg miejsca, wśród figur zwierząt, drzew, kwiatów, zbiorników wodnych człowiek czuje sie jakby znowu miał 8 lat ;-)

Mam dla was fotki, jesli chodzi o outfit to:
leginsy H&M
sandały CCC
T-shirt Tally Weijl
wisorek z krzyżem ze skóry własność siostry
bransoletki z nitek Handmade ;-D


Soluś- największy krasnal ;-D





Przepraszam za jakość zdjęć ale robione komórką bo zapomniałam wziąć aparatu ;-P

Całuje i pozdrawiam
XoXo Malwina

1 komentarz:

  1. Soluś . Pomysł na Solusia i kolory to mój pomysł sprzed 3 lat . Miło , że teraz szczyci się nie tylko w Polsce . ; )

    OdpowiedzUsuń