niedziela, 27 maja 2012

Ruth Newman

Hej kochani :)
Trochę zaniedbałam bloga, ale nie mam w ogóle ostatnio czasu. Mam obecnie dużo nauki, w tym referatów, walka o oceny się rozpoczyna :D Nie mam również czasu na tworzenie biżuterii myślę,że kontynuować pracę jakoś w połowie czerwca, kiedy to oceny zostaną wystawione.
Znalazłam chwilę wolnego i chciałam przedstawić Wam książkę pt. "Cienie marzeń" Ruth Newman. O tej książce mówi się, że ma „napięcie thrillera intrygę kryminału, tempo powieści sensacyjnej i zagadkę, która do końca trzyma w niepewności.A równocześnie porusza emocje opowieścią o miłości bez granic, o tęsknocie i determinacji kobiety, która ściga cienie marzeń...”.Polecam :)




 Ja zmykam, przygotować się na jutro,ale z Frugo ! :D


 Miłego popołudnia :)
Pozdrawiam ,Kasia :*


1 komentarz:

  1. Może zrobiłybyście notke poświęconą balowi gimnazjalnemu. W co się ubrać, gdzie kupić, co mkodne itd.

    OdpowiedzUsuń