sobota, 16 czerwca 2012

To już rok !

Hej kochani :)
16 czerwca 2011 roku na  naszym blogu pojawiła się pierwsza oficjalna notka, to jest niesamowite, że to już rok :) Cieszymy się bardzo, że czytelników wciąż nam przybywa. Ten czas tak szybko minął. Patrząc na nasz początek, dużo się zmieniło, przede wszystkim grafika, za co dziękujemy Pawłowi ,ale także dziękujemy Wam, że wspieraliście nas od samego początku :) Mam nadzieje,że kolejny rok z Wami będzie tak samo wspaniały.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zdjęć moich nowych prac.Od jakiegoś czasu zaczęłam robić maskotki(z recyklingu), sami oceńcie czy podobają Wam się:) Także dwa pierścionki z modeliny, które świetnie komponują się z różnymi stylizacjami, a na jutro przygotowałam zdjęcia mojej pracowni, więc jeżeli jesteście chętni zobaczyć gdzie wykonuje wszystkie swoje prace, zapraszam :)


Są to moje pierwsze tego typu prace.


I pierścionki :)

Miłego dnia, pozdrwiam

Kasia :*




1 komentarz:

  1. wspaniale tworzysz! Kasiu, masz wielki talent, nie zapominaj o nim;)ten rok bardzo szybko minal... fajnie, ze dalej bedziecie prowadzic bloga:)

    OdpowiedzUsuń