niedziela, 1 lipca 2012

Bal gimnazjalny

Hej kochani, jest mi strasznie przykro że nie mogłam zrobić outfitu na bal, ale miałam bardzo dużo prywatnych spraw do załatwienia....
Za nami bale, zakończenia...ja pożegnałam sie z gimnazjum i wybieram sie do liceum ;-D musze załatwić jeszcze sporo papierkowej roboty, ale dam rade ;-D
Dzisiaj mam dla was zdjęcia z balu, a w następnej notce pokarze zdjęcia z zakończenia roku ;-D
Jeśli chodzi o mój strój to do beżowej sukienki, która jest asymetryczna (z tyłu długa, z przodu krótka) dobrałam oranżowe szpilki, całość dzięki butom zyskała ciekawy wygląd.
Zapraszam do oglądania i komentowania ;-)

Polonez ;-D Tańczyłam z moim kuplem Gregorym, został wrobiony i niezbyt go to cieszyło ale dał sie przkonać ;-D




A tutaj z moimi kochanymi dziewczynkami ;-D






A jak tam wasz bal?  Pozdrawiam   XoXo MP

3 komentarze:

  1. sukienka ładna, ale te butki to nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochany/kochana neonowe kolory sa bardzo modne w tym sezonie, przłamanie nudnej barwy sukienki tym kolorem jest jak najbardziej wskazane, oczywiście czarne szpilki też by pasowały jednak byłby to zwykły stonowany zestaw ja stawiam na niekonwencjonalność w swoich pomysłach, staram sie łączyć oczywiste z nieoczywistym ;-D pozdrawiam i zachęcam do zakupu neonowych dodatków ;-D

      Usuń
  2. Też miałam beżową sukienkę, do tego buty w tym samym kolorze i pomarańczowe dodatki. A bawiłyśmy się na tym samym balu :P

    OdpowiedzUsuń