sobota, 7 lipca 2012

Filmy warte obejrzenia

Hej, tak jak obiecałam przygotowałam krótkie recenzje filmów, które ostatnio widziałam.
Większość to produkcje całkiem świeże dostępne nadal w kinach, reszta to filmy warte zobaczenia ale nie starsze niż z 2010 roku ;-D
Zaczęły sie wakacje więc postanowiłam pare filmów zobaczyć, jedne podobały mi sie bardziej inne mniej, ale każdy z wymienionych był dobry i napewno warto je zobaczyć.
Kolejność przedstawiania jest zupełnie przypadkowa ;-P Zamieszczam zdjęcia plakatów i krótki opis jaki można znaleźć przy polecanych filmach oraz swoją ocenę ;-D


1. Mroczne cienie/ Dark Shadows 2012
Opis:
W 1752 roku rodzina Collinsonów wraz z synkiem Barnabasem wsiada na pokład statku, który płynie do Ameryki. Mają nadzieję, że tam rozpoczną życie na nowo i fatum, które krąży nad nimi po prostu zniknie. Mija 20 lat. Dorosły już Barnabas (Johnny Depp) ma wszystko, czego mógłby zapragnąć. Jest bogaty i potężny. Jedyną jego wadą jest słabość do kobiet. Wszystko jednak zmienia się, kiedy bohater łamie serce pięknej Angelique Brouchard (Eva Green), która z nienawiści zamienia go w wampira, a potem zabija. Mijają lata. Po niespełna dwóch stuleciach Barnabas znów powraca na ziemię i wtedy dopiero zaczyna na nowo poznawać świat, który wygląda zupełnie inaczej niż za czasów jego młodości.


Moja ocena:
Film obejrzałam głównie dlatego, ze gra tam jeden z moich ulubionych aktorów...Johnny Depp,a jego role w których wciela się w dziwaków wychodzą mu świetnie ;-D Każdy chyba pamięta Jacka Sparrowa, szalonego twórce czekolady, Edwarda Nożycorękiego i wiele innych ;-)
Film zabawny, z przesłaniem, gra aktorska super, bardzo polecam ;-D






2. Królewna Śnieżka i Łowca/ Snow White and the Huntsman 2012




Opis:
Dawno, dawno temu, w odległej krainie żyła zła królowa, która poleciła swemu myśliwemu zgładzić jedyną niewiastę piękniejszą od niej samej. Nie spodziewała się jednak, że podwładny sprzeciwi się jej rozkazom i zamiast zabić Królewnę Śnieżkę… nauczy ją sztuki wojny. Niezwykłe nowe wcielenie legendarnej baśni autorstwa Joe Rotha. Jedna z najbardziej oczekiwanych premier roku.

Moja ocena:
Film obejrzałam bo byłam ciekawa roli Kristen, cały czas musiałam sobie przypominać że gra tu królewnę a nie Belle, zbytnio się przyzwyczaiłam do jej roli w Zmierzchu....co do tego filmu: fajnie zrobiony, przystojny łowca, świetna gra Kristen (możemy wkońcu zobaczyć emocje na jej twarzy), pozytywnie zaskoczyła mnie również Charlize Theron świetnie wcieliła się w rolę złej macochy....nie bede chyba wredna jak zdradze że skończy sie dobrze jak to zazwyczaj bywa, choć osobiście oczekiwałam innego zakończenia...ale cóż....polecam jeśli lubicie mroczne baśnie i niegrzecznych sexownych łowców ;-D



3. Nietykalni/ Intouchables 2012



Opis:
Ta historia zdarzyła się naprawdę. Sparaliżowany na skutek wypadku milioner zatrudnia do pomocy i opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Zderzenie dwóch skrajnie różnych światów daje początek szeregowi niewiarygodnych przygód i przyjaźni, która czyni ich... nietykalnymi.


Moja ocena:
Film widziała moja klasa z okazji Dnia Dziecka, niestety nie mogłam pójść z nimi, ale postanowiłam nadrobić zaległość kulturalną i sama zobaczyłam film.
Piękny, wzruszający, pouczający, ukazuje świat przepełniony nadzieją. Nie wiem co jeszcze napisać bo każdy po jego obejrzeniu może mieć inne odczucia, ale naprawde polecam.






4. Projekt X/ Project X 2012




Opis:
"Project X" to szalona komedia o przygodach grupki kolegów, którzy postanawiają zorganizować najbardziej wystrzałową imprezę urodzinową w historii. Film przedstawia widziane z perspektywy cyfrowych kamer przyjęcie zorganizowane przez nastolatków, które zupełnie wymyka się spod kontroli.

Moja ocena:
Kocham kocham kocham, chce mieć taką 18-nastkę !!!!! Najlepsza komedia jaką ostatnio widziałam, ale dlaczego mnie to nie dziwi skoro jest to dzieło twórcy Kac Vegas ;-D
Oglądałam cały film z otwartymi ustami, przerywając skupienie co jakiś czas napadem śmiechu. Musze poprostu musze zaznaczyć, iż to kolejny film, w którym głownym bohater nie należy to brzydkich....super sie ogląda, polecam naprawde warto ;-D






5. American Pie Zjazd Absolwentów/ American Reunion 2012

Opis:
Ulubieni bohaterowie kultowej serii "American Pie" spotykają się po latach podczas zjazdu absolwentów. Spotkanie uświadomi im, że choć przez ponad dekadę zmieniło się wiele, to jednak ani czas, ani odległość nie są w stanie zmienić starych nawyków. Zjazd przerodzi się w odjechaną imprezę, na której nie zabraknie… szarlotki i, oczywiście, mamy Stiflera! Seria "American Pie" na całym świecie zarobiła jak dotąd łącznie ponad 700 milionów dolarów.


Moja ocena:
Powiem tak, czułam obowiązek spoczywający na mnie, iż musze to obejrzeć....I obejrzałam.......lekkie zaskoczenie wynikające z tego iż troche lat upłynęło od kiedy ukończyli szkołę....jednak schemat filmu ten sam co porzednich 7 części...początek zabawny, dużo zboczonych elementów, a pod koniec zaczynają sie morały i przesłania.....mi sie podobało bo jestem fanką wszystkich części które widziałąm mnóstwo razy...napewno odradzam ludziom którzy opuścili poprzednie części...możne nie zaałapać pewnych kwestii....jednakże film pomysłowy i zabawny.




6. Jestem Bogiem/ Limitless 2011

Opis:
Wyobraź sobie narkotyk, który czyni Twój mózg niezwykle wydajnym i sprawia, że chłoniesz ogromną wiedzę. Narkotyk, który czyni cię nadzwyczaj skupionym, szybkim, sprawnym, a nawet atrakcyjnym. Narkotyk, dzięki któremu pokonujesz wszystkie ograniczenia. Niewyobrażalne staje się możliwe nawet dla Eddiego, który od życia nie spodziewa się niczego. Zażycie specyfiku pozwala mu osiągnąć sukces o jakim zawsze marzył. Ceną, jaką przychodzi mu zapłacić, są: bóle głowy, omdlenia, utraty świadomości, niekontrolowane wybuchy przemocy...

Moja ocena:
Jeśli przeczytaliście poprzednie moje oceny to domyślacie się co skłoniło mnie do zobaczenia tego filmu.....tak jest jeden z moich ulubionych aktorów, mega sexowny Bradley Cooper, w którym zakochaąłm się podczas oglądania po raz pierwszy Kac Vegas ;-D (ach te jego niebieskie oczy...)
Po przeczytaniu opisu nie spodziewałam sie niczego zaskakującego....myliłam się...film super, zaskakujący, polecam, film warty obejrzenia ;-D




7. Krzyk 4/ Scream 4 2011


Opis:
Sidney Prescott (Campbell) przyjeżdża do Woodsboro, które jest ostatnim punktem na trasie promocyjnej jej książki. Tu spotyka szeryfa Deweya Rileya (Arquette) oraz Gale (Cox), którzy są teraz małżeństwem. Niestety, pojawienie się Sidney sprowadza także zabójcę. Sidney, jej przyjaciele oraz całe miasteczko znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie.


Moja ocena:
Na film trafiłam przypadkiem......tak naprawde chciałam obejrzeć krzyk ale ten z 1996 roku, jednak coś sie zepsuło i nie chciało działać...w poszukiwaniu innego filmu natrafiłamna krzyk 4.....nie spodziwałam sie fajerwerków, bo kazdy z nas wie że filmy które powstają w 19...którymś a potem kolejna częśc jest w 20..którymś sa słabe (przykład Koszmar z ulicy wiązów) jednak postanowiłąm go obejrzeć bo była burza, prąd siadł a ja miałampełna baterię na laptopie i stwierdziłam że i tak nie mam nic do stracenia....początek i koniec zaskakują, ogólnie to bardzo fajny film....nie jestem wielką fanką niestrasznych horroró ale ten jest całkiem spoko, warto obejrzeć chociażby dla zakończenia ;-D



NA KONIEC ZOSTAWIŁAM SOBIE PEREŁKĘ ;-D


8. Dorian Gray 2010

Opis:
Jedna z najmroczniejszych legend zrealizowana w konwencji gotyckiego horroru, oparta na powieści Oscara Wilde'a. Młody chłopak, Dorian Gray (Ben Barnes) przybywa do Londynu. Na miejscu poznaje malarza Basila Hallwarda (Ben Chaplin), który zafascynowany hipnotyczną urodą i niewinnością młodzieńca postanawia namalować jego portret. Na jednym ze spotkań towarzyskich, Dorian poznaje Lorda Henry’ego Wottona (Colin Firth), który urzeka go swoimi oryginalnymi poglądami. I choć teorie Henry'ego napoczątku budzą w chłopcu sprzeciw, to  mimowolnie im ulega. Gdy Dorian po raz pierwszy widzi swój portret, wypowiada pochopne życzenie: oddałby wszystko, żeby zachować młodość i urodę jak te uchwycone na płótnie – nawet za cenę duszy. Od tego momentu życie Doriana zmienia się radykalnie. Z niewinnego chłopca zmienia się w upadłego anioła, choć jeszcze nie wie jaką cenę przyjdzie mu zapłacić.


Moja ocena:
Po opisie wiedziałam że film mi sie spodoba jednak opis nie oddaje zupełnie wyjątkowości tego filmu, mroczny, tajemniczy, przepełniony niewinnością a zarazem erotyzmem.....Aktor Ben Barnes, główny bohater...mega sexowny w tym filmie, obserwujemy jak z niewinnego chłopaka przeistacza sie w boga orgii nieznającego granic, dodam że sie nie starzeje....dlaczego? Musicie obejrzec żeby sie dowiedzieć....polecam wszystkim, to nie jest film głównie skupiający sie na seksie....nie nie nie....to film o tym jak zgubne może okazać sie zapatrzenie w siebie...i to dosłownie ;-D Napewno na bardzo długo zapamiętam ten film <3










I to tyle moi kochani z filmów...jak znowu sie uzbiera kilka wartych do opisania to opisze....jesli miałabym wybrać 3 moich ulubionych...byłoby trudno ale wskazałabym: napewno Dorian Gray, Projekt X oraz Jestem Bogiem....


A jakie są wasze ulubione filmy? Polecacie coś? 

XoXo Malwina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz