piątek, 6 lipca 2012

Sposób na upał ;-D

Hej, znalazłam szybki i zdrowy sposób na odpoczynek w upał ;-D
Wybrałam się z przyjaciółką i kumplem na rowerową przejażdżkę....ale do lasu, korzystając z faktu ,że Gregory jest harcerzem, zwiedzaliśmy dziki zakamarki wzgórz i lasów piastowskich, trafiliśmy w końcu nad strumyczek i źródełko z pitną wodą ;-)
Miejsce super zrobione, mostki na których można posiedzieć, wokoło przyroda, spokój.
A dla was fotki, zrobione przez Grzegorza ;-)
Na przejażdżkę ubrałam luźny T-shirt z Esprita, szorty z dżinsu, tenisówki z Big Stara ;-D




Narazie z upałami musze radzić sobie w ZG, ponieważ pewne sprawy trzymająmnie w domu, jednak kiedy wyjade napewno bede wstawiać fotki ;-D A narazie mam dobrą wiadomość.....dostałąm sie do Liceum i to na profil na który chciałam, bałam się że tak sie nie stanie ponieważ na 28 miejsc w klasie był54 chętnych....ale sie udało....o jestem mega szczęśliwa. Jutro bądź po jutrze postaram sie wstawić recenzje kilku filmów które widziałam ostatnio ;-D

XoXo Malwina

4 komentarze:

  1. fajnie, a co z Kasią ? ona już nie prowadzi ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewniam że Kasia nie zrezygnowała z bloga, napewno będzie nadal go ze mną prowadzić, chwilowo nadrabiamy proporcje, teraz ja musze popracować ;-D napewno gdy znajdzie więcej czasu coś zamieści ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. A można wiedzieć do jakiego liceum się dostałaś ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do III LO w Zielonej Górze ;-D na humanistyczno prawny

      Usuń