środa, 14 listopada 2012

Hej kochani, postanowiłam napisać coś szybciutko,
bo zaraz muszę się szykować na wyjazd do Poznania ;-D

Jutro wyruszamy do Opery ogromną grupą, a w piątek moja klasa miała jechać do Teatru również do Poznania. Ja i moje friendsy lubimy pospać więc powrót o 2, krótka drzemka i wstanie o 7 żeby znowu jechać to nie dla nas....
Na szczęście moja kochana Wiki wpadła na to żeby zarezerwować nam miejsca w Hotelu, więc noc z czwartku na piątek zapowiada się cudownie, ja, Wiki, Ania i Kasia zostajemy w Poznaniu ;-D

Będzie super, jak wrócę i się ogarnę to wstawie fotki ;-D
Wracam w piątek po 1 w nocy, więc w sobote sobie pośpię potem na 16 do kina z dziewczynami i Nikodemem na ostatnią część Zmierzchu hahahah ;-P

Tymczasem mam dla was hipsterskie fotki zrobione przez moją kochaną 11 letnią kuzyneczkę Andżelikę (buziaki kochanie ;-****)






A tutaj słocie z Andzią hahahah




Pozdrawiam wasz wszystkich i życze miłego nadchodzącego weekendu ;-**

XoXo MP 

2 komentarze:

  1. za mocno się malujesz ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahha słyszę to często ;-P ale co ja na to poradze, lubie tak ;-D

    OdpowiedzUsuń