niedziela, 18 listopada 2012

Poznań i sobotnie kino

Hej kochani, za mną cudowne 3 dni z przyjaciółmi, a przede mną tydzień pełen pracy ;-P

Tak jak obiecałam robiłam fotki, jest ich sporo więc dzisiaj pokarzę wam tylko część ;-D

Jakby tutaj w skrócie opowiedzieć o cudownych dwóch dniach w Poznaniu...
Hmmm......Opera- Jezioro Łabędzie cudownie, najbardziej urzekła mnie muzyka <3
Po Operze powrót z dziewczynami do naszego hotelu, najzabawniejsze było szukanie właściwego adresu hahahahaha ;-P
Wystrój w stylu retro <3 gadanie do 3 o niezwykle ważnych sprawach i nurtujące nas pytania hahah
Rano pyszne śniadanko i  bardzo krótka rozmowa z parą 70 letnich lesbijek z Francji, bardzo miłe kobietki <3

Potem wyprawa do Starego Browaru i 7 godzin chodzenia po sklepach w oczekiwaniu na Teatr ;-D

Wieczorem najzabawniejsza sztuka jaką w życiu widziałam "Mayday" zachęcam to obejrzenia, cała sala sikała ze śmiechu ;-D

No i to co najlepsze cała kochana ekipa w autokarze ;-D

Tak to był spory skrót wydarzeń ;-D

W sobotę było kino z Wiki, Nikodemem, Anią i Kasią, aż dziwne jest to że ta cała akcja ze Zmierzchem zaczęła się jak byłam jeszcze w podstawówce, nigdy specjalnie fanką nie byłam ale moja przyjaciółka owszem ;-D

A teraz fotki z krótkimi opisami (jakże mogłoby być inaczej) ;-D

Retro wall w naszym hotelowym pokoju ;-D


nasze śniadanko- pychotka

jedno z pysznych dań podczas lunchu ze znajomymi w Pizza Hut

pyszna mrożona herbatka marakuja i truskawka <3

Starbucks ze znajomymi ;-D



Yogo Choice w ostatni dzień pycha pycha pycha ;-D

A tutaj fotka z sobotniego wypadu do kina ;-D

Teraz wracam do matematyki ;-P Życze udanego poniedziałku i szybkiego nadejścia weekendu ;-D
W następnej notce pokarze zdjęcia ciuchów które mnie urzekły w sklepach w Starym Browarze ;-D

XoXo MP

2 komentarze:

  1. To coś z PizzaHut to jest pizza ? Bo nie ogarniam tego na zdjeciu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak to pyszna pizza ta z cheese bites co reklamują ciągle ;-P

      Usuń