środa, 21 listopada 2012

Zobaczyłam i zakochałam sie. Ubrania w Poznaniu.

Hej kochani, jak wam mija mgławy tydzień? U mnie wspaniale, za mną już sprawdzian z matmy i historii jeszcze tylko piątkowy test z angielskiego ;-)

7 długich godzin w poznańskim Browarze spędziłam nie tylko na obżeraniu sie w Pizza Hut ;-P
Pomagałam przyjaciółką w zakupach, sama się wstrzymałam i tym samym wygrałam zagład (moja mama nie wierzyła że ja będąc tak długi czas w centrum handlowym nic nie kupie ;-P)

No ale zrobiłam ukradkiem kilka fotek rzeczy które na pewno znalazłyby miejsce w mojej szafie ;-D

BERSHKA

Oczywiście swetry, od pewnego czasu poprostu zakochałam sie w takich swetrach ;-D



ten z granatowy z literami tworzącymi słowo "LOVE"


Ten był męski ale uważam że jest śliczny, w sumie gdybym go ubrała to i tak chyba nikt by sie nie skapnął że jest męski hahahahah ;-P



ZARA

Nowa kolekcja, pełna elegancji, szyku i wyrafinowania, zakochałam sie przede wszystkim w żakietach i płaszczykach, o koszulach nie wspominając ;-D



sukienka cudna a obok czarny cudowny żakiet ;-D


zdecydowanie najbardziej porządany przeze mnie żakiet, kocham takie militarne klimaty, poza tym bardzo kojarzy mi się z tymi które nosił Michael Jackson ;-D


kolejny ładny sweter jednakże nie wart swojej ceny (tak wiem to Zara) ale w sumie ostatnio usłyszałam komentarz że "niedługo wszystko będzie moro" hahahah



A tutaj mam dla was fotke z dzisiaj, Nikoś w swoim nowiutkim krzyżu ;-D


I tym przystojnym akcentem kończę dzisiejszą notkę hahahh ;-D Buziaki ;-**

XoXo MP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz