czwartek, 29 listopada 2012

Hopsterstwo i ćwieki ;-D

Hej, kochani ;-*
Za mną już wszystkie ważne testy, dzisiaj napisałam fizyke i chyba źle nie jest ;-P

Jutro długi dzień, najpierw w szkole do 17 ponieważ mam próbę do koncertu świątecznego organizowanego przez moją wychowawczynię a potem cudowna Noc Filmowa <3 nie mogę się doczekać, w końcu będe miała okazje użyć nowy śpiwór hahahahah postaram sie zrobić fotki ;-D

Tymczasem mam dla was fotki, które ostatnio zrobiłam, przyszły mi zamówione ćwieki więc kilka zdążyłam już wpiąć:

z Nikodemem ozdobiliśmy delikatnym ćwiekowym akcentem kołnierz jego koszuli


ozdobiłam tez kołnierz swojej koszuli ;-D

Mam zamiar w najbliższym czasie gdzieś je jeszcze powpinac, obiecuje że na pewno zrobie zdjęcia ;-D

Ooo a tutaj jeszcze fotki hopstersów przed angielskim ;-D



No i dzisiejsza fotka <pierwszy śnieg w tym roku>
PS. Moje włosy tego nie lubią hahahah ;-P


Trzymajcie się cieplutko ;-**

XoXo MP


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz