niedziela, 2 grudnia 2012

Noc Filmowa w szkole ;-D

Hej kochani ;-D

Wiem, że miałam wczoraj napisać notkę ale nie byłam w stanie- odsypiałam noc filmową, spałam do 17 a potem miałam tak duży nieogar że lepiej nie pytać hahahah ;-P

Co do Nocy Filmowej to świetnie spędzony czas w grupie znajomych ;-D
Spędziłam tam około 12 h a zobaczyłam jakies 2 filmy tylko hahahah "Sierote" i po raz kolejny "Dyktatora", "Sierota" była puszczona jako pierwsza, podczas oglądania obżeraliśmy sie pizzą ;-P potem zaczęła mnie boleć głowa więc stwierdziłam że będe oglądać na leżąco ale jakoś mi sie przysnęło, oczywiście Wiki, Ania i Kasia walczyły z moją sennością ale nie wiem dlaczego to było silniejsze ode mnie, poza tym filmy jakies mało interesujące ;-P
Obudziłam sie po 3 i czułam sie w przeciwieństwie do moich friendsów bardzo wypoczęta hahah, zrobilismy sobie wycieczke po szkole żeby rozprostować nogi, strzeliliśmy pare fotek (większość nie nadaje sie do widoku publicznego ;-P) i wrociliśmy na salę ;-D

Tutaj macie kilka fotek:

Takie tam w toalecie jak jeszcze nie wyglądałam jak zombie hahah

Ten flesh na twarzy to zamierzony efekt bo tutaj to już było zombie hahha;-P
 a to z przgotowań ;-D

Dobra lece lekcje zrobić i kąpiel wziąć, buziaki ;-***

XoXo MP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz