piątek, 21 grudnia 2012

Christmas time :D

Witam kochani, wybaczcie przerwę jaką sobie zrobiłam, ale musiałam uporządkować kilka spraw i uporać się z problemami zdrowotnymi.

Dzisiaj w szkole odbyły się Wigilie Klasowe, było mnóstwo smacznego jedzonka, no i oczywiście prezenty, które sobie robiliśmy :D

Teraz fotki a potem jeszcze napisze coś ważnego :P


 Przed wigilią, na ostatnim w tym roku angielskim :D



Wigilia i moje kochane mordki :D

jedzonko <3

 moje mordeczki <3 (od góry: Bryan, Kasia Z, Kasia N, Wiki)




No i prezenty <3

od Wiki, mojego Mikołaja <3
Ps. czekoladki w niebieskawym sreberku to Hershey's Kisses, najlepsze czekoladki na świecie, niestety w Polsce raczej znależć ich nie można, a szkoda :(


A tutaj drobny prezent jaki sama sobie sprawiłam :D
Ombre i Playboy Play it Rock <3

A teraz ważna sprawa :D Szukacie prezentów dla bliskich? Chcecie im sprawić coś oryginalnego, porządnego ale nie wydawać fortuny?

Zachęcam was do wizyty w sklepie LUKS, który znajduje się w galerii Castorama w Zielonej Górze.

Znajdziecie tam przepiękne wyroby z kryształu oraz szkła, a także biżuterię od Swarovskiego.
Z tego co wiem to jedyny sklep tego typu w okolicy, zadowolenie gwarantowane, najwyższa jakość, a także   obsługa służąca pomocą.

Kolczyki na zdjęciu wyżej to właśnie zakup z tego sklepu.

Na dzisiaj to tyle, w kolejnej notce m.in. wstawie zdjęcia swetrów które kupiłam :D
Trzymajcie się cieplutko, życzę zdrowych, wesołych Świąt, spełnienia marzeń :**

XoXo MP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz