sobota, 29 grudnia 2012

Swetry :D

Po długim leniuchowaniu i objadaniu sie świątecznymi smakołykami mam dla was zdjęcia sweterków które udało mi sie wynależć w second handach :D

W sumie to pisząc to co teraz czytacie nie mam jeszcze zdjęć i dopiero podłączyłam aparat który dawno nie był używany :P

Naszło mnie na przemyślenia, tak sobie siedze i zastanawiam sie dlaczego mamy wkoło siebie pełno osób, które nie są z nami szczere i nie życzą nam zbyt dobrze, domyślamy się że coś jest nie tak ale nie zawsze mamy odwage się o tym przekonać... Chociaż i tak gorzej jest kiedy sie nie domyślamy, ta owa osoba udaje przyjaciela a potem wbija ci przysłowiowy nóż w plecy, zastanawia mnie dlaczego osoby, które nie darzą kogoś sympatią poprostu mu tego nie powiedzą bez sztucznych poz i udawanej życzliwości....
Nie zależnie od tego jacy będziemy i co będziemy robić zawsze znajdzie sie ktoś chcący wytknąć ci błędy, wiecie co? Mnie to przestaje dziwić, trzeba sie pogodzić z tym że żyjemy w otoczeniu, które szczerze życzliwe nigdy nie będzie ale za to coraz lepiej będzie tą życzliwość udawać. Nie ważne ile osób będzie próbowało zniszczyć to co robicie albo utrudniać wam dojście do celu, który sobie wyznaczyliście, trzeba pamiętać o tych nielicznych osobach, które zawsze są przy nas i zawsze nas wspierają.

A najważniejsza jest wiara w siebie...

Nawet jeśli kiedyś zostanę sama to wiem że sobie poradzę, bo wierze w to że jeśli człowiek chce to może.

Ostatnio usłyszałam pytanie " A co jesli to co robię jest inne niż to czego inni ode mnie oczekują?"
Opowiedź jest prosta " Idź pod prąd, idź w innym kierunku niż wszyscy, nawet jeśli na końcu samotnej wędrówki trafisz pod mur to bądź dumna z tego że pod tym murem stoisz dlatego, ze odważyłaś się sprzeciwić innym i zrobić to po swojemu"

Oj...starczy tych rozmyślań na dziś :P
Nie wiem dlaczego aparat nie chce się włączyć więc fotki musze zrobić komórką, trudno :P

Okej...po długich trudach robienia zdjęć samowyzwalaczem w smartphonie mam fotki hahahah fell like a boss :P

A więc to cudeńka znalezione w second handach (ćwieki przyczepiłam sama :D)







A tutaj jeszcze czarna cieniutka koszula aż za 6 zł hahaha :P



To tyle, jutro będę piekła ciasteczka i babeczki i zastanawiała sie nad outfittem na Sylwester, jak znajdę troszke czasu to moze wstawie zdjęcia słodkich rozmaitości jakie zrobie :D


Buziaki XoXo MP 

Ps. tutaj możecie zadawać mi pytania http://ask.fm/hopstersik
można mnie także folllowingowac na instagramie moja nazwa: hopster_not_hipster :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz